مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-08بين الملل

بهرام قاسمی: نخستین گام و تنها راه ابراز حسن نیت آمریکا لغو تمامی تحریم هاست


سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه تاکید کرد: نخستین گام و تنها راه ابراز حسن نیت و تبری جستن از اقدامات نامتعارف و خلاف موازین بین المللی ترامپ، - سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه تاکید کرد: نخستین گام و تنها راه ابراز حسن نیت و تبری جستن از اقدامات نامتعارف و خلاف موازین بین المللی ترامپ، لغو تمامی تحریم ها علیه ملت بزرگ ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام قاسمی، سفیر کشورمان در پاریس در پیامی ابراز کرد: برجام برجام است، با همه عناصر و اعضا و تفاهمات برآمده از آن که طی یکی از کم سابقه ترین مذاکرات دشوار و زمانبر تاریخ معاصر، نهایتا در 14 جولای 2015 مورد توافق قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بعد از خطای راهبردی و نقض عهد و رفتار خصمانه ایالات متحده و بدعهدی برخی دیگر از شرکاء، اکنون در شرایط جدید باید قبل از هر چیز، زیان های مادی و معنوی ناشی از خروج یکجانبه آمریکا از برجام و برقراری بی سابقه ترین تحریم ها علیه متعهدترین عضو آن یعنی ایران، جبران گردد.

این دیپلمات کشورمان بیان کرد: برجام همچنان با همان ترکیب و با تمامی ابعاد و مولفه ها و عناصری که در کنار هم توافقی تاریخی و بین المللی را به فرجام رساندند، فقط برجام است.

قاسمی افزود: دولت جدید ایالات متحده در کنار تمامی ادعاهای خود در صحنه بین المللی و داخلی مبنی بر بازگشت به تعهدات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرام قاسمی: نخستین گام و تنها راه ابراز حسن نیت آمریکا لغو تمامی تحریم هاست

بهرام قاسمی: نخستین گام و تنها راه ابراز حسن نیت آمریکا لغو تمامی تحریم هاست